اسلامی یونیورسٹی : یوم شجر کاری کی مناسبت سے پودے لگائے گئے
Published on: August 19th, 2019

 

کوشش ہے کہ جامعہ کا ہر طالب علم اپنے نام کا پودا لگائے، ڈاکٹر معصوم

ریکٹر بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی ڈاکٹر معصوم یٰسین زئی نے جامعہ کے نیو کیمپس میں پیر کے روز وزیر اعظم پاکستان کے اعلان کردہ یوم شجر کاری کی مناسبت سے پودے لگائے ۔

اس موقع پر ڈاکٹر معصوم یٰسین زئی نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ اسلامی یونیورسٹی ملک کو سرسبز و شاداب بنانے کی مہم میں پیش پیش نظر آئے گی ۔ انہوں نے کہاکہ جامعہ مخیر حضرات اور اداروں کے ساتھ رابطے میں ہے تاکہ بڑی تعداد میں پودوں کا انتظام کیا جائے تاکہ جامعہ کے 30 ہزار طلباءو طالبات اپنے نام کے پودے لگا سکیں۔ انہوں نے اس موقع پر جامعہ کے شعبہ ہارٹیکلچر کی تعریف کی اور ملکی خوشحالی اور ترقی کی بھی دعا کی۔

 

 

دعوہ اکیڈمی کے شرکاءکورس کا دورہ اسلامی یونیورسٹی
Published on: July 25th, 2019

بین الاقوامی یونیورسٹی کی دعوہ اکیڈمی کے زیر اہتمام افواج پاکستان کے ائمہ و خطباءکے لیے ۹۹ ویں اسلامی تربیتی پروگرام کے 35 رکنی وفد نے جمعرات کے روز جامعہ کے نیو کیمپس کا دورہ کیا ۔

اس موقع پر وفد کو نائب صدر جامعہ پروفیسر ڈاکٹر محمد طاہر خلیلی نے دوران ملاقات خوش آمدید کہا اور یونیورسٹی کے اغراض و مقاصد اور تعارف کے حوالے سے آگاہ کیا ۔

ڈاکٹر طاہر خلیلی نے اسلامی یونیورسٹی کی نمایاں کامیابیوں ، معاشرے اور شعبہ تعلیم کے لیے خدمات اور امت مسلمہ کے مسائل کے حل کے لیے کوششوں کا تفصیلاً ذکر کیا ۔ ان کا کہنا تھا کہ اسلامی یونیورسٹی ملک کا وہ اہم تعلیمی ادارہ ہے جہاں پندرہ ہزار سے زائد طالبات کو ایک علیحدہ مختص کیے گئے کیمپس میں اعلیٰ معیاری تعلیم فراہم کی جاتی ہے جبکہ جامعہ میں طلبہ و طالبات کو دنیاوی علوم کے ساتھ ساتھ دینی علوم سے بھی روشناس کرایا جاتا ہے ۔ انہوں نے شرکاءکو اسلامی یونیورسٹی میں داخلے کے مراحل اور طریقہ کار کے حوالے سے بھی آگاہ کیااور شرکاءکے سوالات کے جوابات دیے ۔ اس موقع پر کورس کے کوآرڈینینڑ ڈاکٹر وحید سید نے نائب صدر جامعہ کا شکریہ ادا کیا ۔ بعد ازاں شرکاءنے جامعہ کی مرکزی لائبریری اور فیکلٹیوں کا بھی دورہ کیا۔

 

اسلامی یونیورسٹی: دعوہ اکیڈمی کونسل کے 28 ویں اجلا س کا فیصل مسجد کیمپس میں انعقاد
Published on: July 4th, 2019

 

بین الاقوامی یونیورسٹی کے ذیلی ادارہ دعوہ اکیڈمی کی کونسل کا28 واں اجلاس گزشتہ روز فیصل مسجد کیمپس میں منعقد ہوا جس کی صدارت جامعہ کے صدر ڈاکٹر احمد یوسف الدریویش نے کی۔ دعوہ کونسل کے ممبران میں جسٹس ریٹارئرڈ فدا محمد خان، دعوہ اکیڈمی کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر سہیل حسن، یونیورسٹی کے نائب صدرڈاکٹر محمد منیر ، سابق ڈائریکٹر جنرل شریعہ اکیڈمی ڈاکٹر محمد یوسف فاروقی ، زاہد اشرف( اشرف لیبارٹریز فیصل آباد) ، انچارج خواتین ونگ جماعت اسلامی ڈاکٹر سمعیہ راحیل قاضی، انچارج ٹریننگ دعوہ اکیڈمی شاہد رفیع اورایڈیشنل ڈائریکٹر امتحانات عتیق چغتائی نے شرکت کی ۔ دعوہ اکیڈمی کونسل کے شرکاءنے ریجنل سنٹر سندھ کی طرز پر ریجنل سنٹر چترال ، وزارت مذہبی امور اور ہائر ایجوکیشن کمیشن کے ساتھ فنڈ کی فراہمی ، اور تربیتی پروگراموں کے لیے آن لائن رجسٹریشن کی سفارشات پیش کیں۔ اس موقع پرصدر جامعہ نے اپنے صدارتی خطبہ میں دعوہ اکیڈمی کے زیر اہتمام جاری تربیتی پروگراموں کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے اسے جدید دور کے تقاضوں سے ہم آہنگ کرنے پر زور دیا۔ انہوں نے رمضان المبارک میں اعتکاف اور قیام اللیل کے بہتیرین انتظامات کو بھی سراہا۔صدر جامعہ نے اکیڈمی کے زیر انتظام ملکی اور بین الاقوامی پروگراموںکو عالمی سطح پر اجاگر کرنے اور کونسل کے اجلاس کو تسلسل کے ساتھ انعقاد بارے ہدایات بھی جاری کیں۔

دعوہ اکیڈمی، بین الاقوامی اسلامی یو نیورسٹی اسلام آباد کا ایک ذیلی ادارہ ہے جس کا مقصد اور دائرہ کار مختلف شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے افراد کے لیے ان کے شعبہ سے متعلق بنیادی اسلامی تربیتی پروگرام کے انعقاد، اسلامی کتب اورسی ڈیز کی تیاری واشاعت،دروس، خطبات، کانفرنسوں ، سیمینار، ریڈیو پروگرام اور مراسلاتی کورسوں کے ذریعہ سے اسلام کے عقائد و مقاصد، شعائر و تعلیمات اور نظریہ حیات کی تعلیم و ترویج ہے۔

 

اسلامی یونیورسٹی : 12 خوش نصیب عمرہ 2 حج کی سعادت حاصل کریں گے
Published on: July 4th, 2019

                بین الاقوامی یونیورسٹی اپنے 12 ملازمین کو عمرہ جبکہ 2 کو حج کی سعادت حاصل کرنے کا موقع فراہم کرے گی، اس ضمن میں خصوصی قرعہ اندازی کا انعقاد جامعہ کی یونیورسٹی سٹاف ویلفیئر آرگنائزیشن (اسوہ) نے منگل کے روز کیا جبکہ اس تقریب کے مہمان خصوصی صدر جامعہ ڈاکٹر احمد یوسف الدریویش تھے۔ اس تقریب میں جامعہ کے نائب صدر ڈاکٹرمحمد منیر، ڈاکٹر طاہر خلیلی ، دیگر اعلیٰ عہدیدران اور گریڈ 1 سے 16 کے ملازمین شریک تھے۔ اس موقع پر اپنے خطاب میں ڈاکٹر احمد یوسف الدریویش نے کہا کہ اسلامی یونیورسٹی نہ صرف پاکستان بلکہ پوری مسلم دنیا کی خدمت کر رہی ہے ۔ انہوں نے اعلان کیا کہ وہ حج کے لیے دو ملازمین کے لیے مجاملہ ویزہ کا اہتمام کریں گے ۔ انہوں نے تلقین کی کہ یونیورسٹی کے مفاد کو اولین ترجیح دی جائے اور باہمی عناد کی فضا کا مکمل خاتمہ ہونا چاہیے ۔ اس موقع پر انہوں نے اس عزم کا اظہار کیا کہ یونیورسٹی کے ملازمین کے مسائل اولین بنیادوں پر حل کیے جائیں گے۔

  اس موقع پر جن خوش نصیبوں کے نام قرعہ اندازی میں نکلے ان میں اقرار حسین، عزیز اللہ، اسفند یار خان، فضل الرحمن ، محمد حسن ، محمد آفتاب، رسالت حسین، محمد انور، شہزاد گل ، محمد یاسر جبکہ دو خواتین میں سعدیہ انجم اور دوریہ اسلام شامل ہیں۔ علاوہ ازیں صدر جامعہ کے اعلان کے مطابق حج کے لیے جن دو خوش نصیبوں کے نام سامنے آئے ان میں مہناز حنا اور محمد سفیر شامل ہیں۔

 

 

اسلامی یونیورسٹی کے زیر اہتمام صحافیوں کے اعزاز میں عشائیہ
Published on: July 4th, 2019

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی کے ڈائریکٹوریٹ براے تعلقات عامہ کے زیر اہتمام فیڈرل ایجوکیشن رپورٹرز ایسوسی ایشن (فیرا) اور پرنٹ و الیکٹرانک میڈیا کے دیگر صحافیوں کے اعزاز میں عشائیہ کا اہتمام کیا گیا۔
جامعہ کے فیصل مسجد کیمپس میں منعقدہ اس عشائیے میں صدر جامعہ ڈاکٹر احمد یوسف الدریویش سمیت فیر ا کے صدر ظفر سپرا، سئنئر صحافی فواد خورشید اور فیصل عباسی کے علاوہ دیگر فیرا اراکین و میڈیا پرسنز نے شرکت کی جبکہ شعبہ تعلقات عامہ کے سربراہ ناصر فرید بھی اس مو قع پرموجود تھے۔ اس موقع پر خطاب کرتے ہوے ڈاکٹر احمد یوسف نے صحافیوں کو خوش آمدید کہا اورصحافت و تدریس کے موضوع پر اظہارخیا ل کیا۔ انہوں نے کہا کہ میڈیا ریاست کا چوتھا ستون ہے اور اس کے با مقصد کردار کے بغیر وشعبہ تعلیم میں ترقی ناممکن ہے۔ اس موقع پر ظفر سپرا نے اپنے خطاب میں میزبانی پر جامعہ کا شکریہ ادا کیا اور صدر جامعہ کی جانب سے تمام سوالات کے جوابات اور مسقبل میں ہر موضوع پر کفتگو کے لیے دروازے کھل رکھنے کے بیان کو سراہا۔ آخر میں سربراہ شعبہ ناصر فرید نے عشائیے میں شرکت کرنے والے صحافیوں کا شکریہ ادا کیا۔

 

مسلم ممالک کی جامعات اسلامی اقدار کو فروغ دیں، صدر جامعہ ڈاکٹر الدریویش
Published on: June 25th, 2019

صدر بین االاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام ٓباد ڈاکٹر احمد یوسف الدریوش نے کہاہے کہ مسلم ممالک کی جامعات اعلیٰ تعلیم میں اسلامی اقدار کو اولین ترجیح بنائیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ان کو داخلوں کے حواے سے دی جانے والی ایک خصوصی بریفنگ کے شرکاءسے خطاب کرتے ہوئے کہا۔ نائب صدر تدریسی امور ڈاکٹر محمد طاہر خلیلی کی جانب سے دی جانے والی اس بریفنگ میں صدر جامعہ کو ایڈمیشن کے لیے آنے والی درخواستوں کے حوالے سے آگاہ کیا ۔ ان کو بتایا گیا کہ امیدواروں کی درخواستوں اور رش کو مدنظر رکھتے ہوئے داخلوں کے لیے آ خری تاریخ کو 28 جون تک بڑھا دیا گیا ہے ۔ اس موقع پر بتایا گیا کہ 70 ہزار کے قریب طلبہ و طالبات نے داخلہ فارم جمع کروائے ہیں۔ اس موقع پر صدر جامعہ نے کلاسز کے اجراء، داخلوں کے انٹری ٹیسٹ اور میڈیا پر جاری مہم کے حوالے سے بھی ہدایات دیں۔

 

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی میں داخلوں کی آخری تاریخ میں 28جونتک توسیع
Published on: June 24th, 2019

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد کے نو کلیات کے مختلف شعبہ جات کے سو سے زائد پروگراموں میں آن لائن داخلوں کی آخری تاریخ میں 28 جون تک توسیع کر دی گئی۔

اسلامی یونیورسٹی کے شعبہ ایڈ میشن کے مطابق آن لائن داخلہ فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 28 جون 2019 کر دی گئی ہے جس کی وجہ شعبے کو داخلوں کی تاریخ میں توسیع کے حوالے سے آنے والی کالز اور ای میلز ہیں۔

طلبا وطالبات سوشل سائینسز، منیجمنٹ سائینسز، بیسک اینڈ اپلائیڈسائینسز، بین الاقوامی ادارہ براے اسلامی معاشیات ، عربی ، اصول الدین ، زبان و ادب اور انجیئنرنگ و ٹیکنالوجی کے مختلف شعبہ جات کے بی ایس، ایم فل اور پی ایچ ڈی پروگراموں میں داخلہ بھیج سکتے ہیں۔

جاری داخلہ مہم کے حوالے سے شعبہ ایڈ میشن کا کہنا تھا کہ آئندہ سمسٹر کے لئے آنے والے داخلہ فارموں سے اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ سمسٹر فال میں طلبہ و طالبات کی دلچسپی گذشتہ سال کے مقابلہ میں دوگنی ہے۔ آن لائن ایڈمیشن کے لئے داخلہ فارم اور تفصیلات جامعہ کی ویب سائٹ http://admission.iiu.edu.pk/programes پر دستیاب ہیں جبکہ طلبا 051-9019567 اور طالبات 051-9019327 پر کال کر کے بھی معلومات حاصل کر سکتے ہیں جبکہ جامعہ کے فیس بک پیج iiu.isbpkپر بھی تفصیلات جاری کر دی گئی ہیں۔

 

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی میں داخلے جاری، آخری تاریخ 21 جون ہوگی
Published on: June 19th, 2019

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد کے نو کلیات کے مختلف شعبہ جات کے سو سے زائد پروگراموں میں آن لائن داخلے جاری ہیں جبکہ تین جون سے شروع ہونے والی اسلامی یونیورسٹی کی داخلہ مہم میں اب تک چالیس ہزار سے زائد طلبہ و طالبات آن لائن داخلہ فارم جمع کرا چکے ہیں ۔

اسلامی یونیورسٹی کے شعبہ ایڈ میشن کے مطابق آن لائن داخلہ فارم جمع کرانے کی آخری تاریخ 21 جون 2019 ہے اور طلبا وطالبات سوشل سائینسز، منیجمنٹ سائینسز، بیسک اینڈ اپلائیڈسائینسز، بین الاقوامی ادارہ براے اسلامی معاشیات ، عربی ، اصول الدین ، زبان و ادب اور انجیئنرنگ و ٹیکنالوجی کے مختلف شعبہ جات کے بی ایس، ایم فل اور پی ایچ ڈی پروگراموں میں داخلہ بھیج سکتے ہیں ۔

جاری داخلہ مہم کے حوالے سے شعبہ ایڈ میشن کا کہنا تھا کہ آئندہ سمسٹر کے لئے آنے والے داخلہ فارموں سے اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ سمسٹر فال میں طلبہ و طالبات کی دلچسپی گذشتہ سال کے مقابلہ میں دوگنی ہے ۔ آن لائن ایڈمیشن کے لئے داخلہ فارم اور تفصیلات جامعہ کی ویب سائٹ http://admission.iiu.edu.pk/programes پر دستیاب ہیں جبکہ طلبا 9019567 اور طالبات 9019327 پر کال کر کے بھی معلومات حاصل کر سکتے ہیں

 

فیصل مسجد میں نماز عید الفظر 7:30 بجے ادا کی جائے گی
Published on: May 31st, 2019

 

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد کی دعوہ اکیڈمی کے زیر اہتمام فیصل مسجد میں نماز عیدالفطر 7:30 بجے ادا کی جائے گی.۔بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی کے ڈین پروفیسر ڈاکٹر طاہر حکیم خطبہ اور نماز عید الفطر پڑھائیں گے۔حسب سابق جڑواں شہروں سے لوگوں کی بڑی تعداد شرکت کرے گی۔

 

 

فیصل مسجد میں قیام اللیل (شبینہ ) جاری ، نامور قرأکی شرکت
Published on: May 28th, 2019

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی کی د عوہ اکیڈمی کے فیصل مسجد اسلامک سنٹر اور  وزارت مذہبی امور زیر اہتمام فیصل ،مسجد میں 21 رمضان المبارک سے قیام اللیل (شبینہ ) شروع ہو چکا ہے جو 29 رمضان المبارک تک جاری رہے گا۔ قیام اللیل میں ملک کے نامور قراءحضرات جن میں قاری محمد نعمان، قاری احسان اللہ، قاری قاسم خان، قاری محمد اعظم ، قاری اخلاق مدنی حافظ سجاد الہی ، قاری عبدالرحمن اور دیگر قرآن پاک سنا رہے ہیں ۔ جڑواں شہروں سے مقتدی و معتکفین کی بڑی تعداد قیام اللیل میں شرکت کر رہی ہے۔ د عوہ اکیڈمی کی جانب سے  فیصل مسجد میں معتکف حضرات کے لیے دروس، خطبات اور فقہی کلاسز کا بھی اہتمام کیا گیا ہے جس میں جید علماءو اساتذہ لوگوں کے قلوب و اذہان کو اسلامی تعلیمات سے منور فرما رہے ہیں ۔

 

 

آرکائیو